O O O GAATJES O O O

Maandag 14 april

Vorige week donderdag waren de batterijen van het fototoestel van de juf plat, vandaag had de juf haar fototoestel vergeten. Morgen zorg ik er voor dat er zeker foto's op de blog staan!

Deze morgen zijn we begonnen aan onze ballenvangers, de peuters maken dit zodat ze thuis ook nog balletjes door een gaatje kunnen gooien. Het zijn 'Vangbeertjes' geworden. Morgen kunnen jullie daarvan een foto zien.


We hebben vorige week donderdag ook een nieuw versje geleerd en daarna hebben we onze sokken met de gaatjes geschilderd. Dit werden onze SOKDIERTJES. Morgen kunnen jullie daarvan een foto zien.

Een gat in mijn sok!

Oei, oei, oei

Wat is me dat?

In mijn sok zit er een gat!

Wat komt er doorheen?

Wat komt er doorheen?

Kijk, het is mijn dikke teen




Geen opmerkingen: